1. Na cidade de Roma estaba prohibido circular dende as dez horas do amencer ata o solpor, polo que as carruaxes romanas tan so podían circular de noite. Así evitabanse atascos urbanos en horas nas que a xente saía a rúa e controlouse a conxestión de tráfico urbano. 2. Os antigos romanos atravesaban a calzada por unha fila discontinúa de bloques de pedra para facilitar o paso dos peatóns cando estas se inundaban a causa das chuvias que ademáis dificultaban a condución. De ahí crese que proveñen os nosos pasos de cebra actuais.
1. En Roma só se podía circular de noite, estaba prohibido viaxar dende as dez da maña ata o solpor, evitabanse atascos coa xente que saia a rúa polo día, pero tamén se dificultou o traxecto das actividades por ser pola noite.
2. O paso de cebra creáronas os romanos, como os badéns. Nas cidades romanas, a cada esquina da calzada estaba atravesada por unha fila discontinua de bloques de pedra para facilitar o cruce de peatons, persoas, cando estas se inundaban a causa de chuvias que además dificultaban a conducción.
Hola,soy Jésica Cabrera García de 3. ENIGMA:1)El volumen de tráfico en las ciudades romanas era tan grande que hubo que establecer una ley que prohibía a los carros con mercancías circular por las calles de Roma durante las diez horas desde el amanecer hasta la puesta de sol,de forma que por las calles de la capital los carros sólo podían circular de noche en lo que sin duda fue un temprano ejemplo de medidas para controlar la congestión del tráfico urbano y buscar una solución a los atascos. 2)Los romanos inventaron efectivamente los pasos de cebra,y no solo eso sino también los badenes.En las ciudades romanas,a cada cierto trecho la calzada estaba atravesada por una hilera discontinua de bloques de piedra para facilitar el cruce de peatones,cuando estas se inundaban a causa de lluvias que además dificultaban la conducción.También hacían las funciones de badenes para evitar que carros y carruajes alcanzasen demasiada velocidad.Estas hileras de piedras obligaban a los carros a ir despacio para que las ruedas pudieran pasar entre piedra y piedra.Es por eso que las rayas de nuestros pasos de cebra y badenes,recuerdan a estas hileras de piedra que se colocaban paralelamente una junta a la otra.
1. Na cidade de Roma estaba prohibido circular dende as dez horas do amencer ata o solpor, polo que as carruaxes romanas tan so podían circular de noite. Así evitabanse atascos urbanos en horas nas que a xente saía a rúa e controlouse a conxestión de tráfico urbano.
ResponderEliminar2. Os antigos romanos atravesaban a calzada por unha fila discontinúa de bloques de pedra para facilitar o paso dos peatóns cando estas se inundaban a causa das chuvias que ademáis dificultaban a condución. De ahí crese que proveñen os nosos pasos de cebra actuais.
Ben, pero con respecto á pregunta 1., non se che ocorre algunha outra consecuencia?
Eliminar1. En Roma só se podía circular de noite, estaba prohibido viaxar dende as dez da maña ata o solpor, evitabanse atascos coa xente que saia a rúa polo día, pero tamén se dificultou o traxecto das actividades por ser pola noite.
ResponderEliminar2. O paso de cebra creáronas os romanos, como os badéns. Nas cidades romanas, a cada esquina da calzada estaba atravesada por unha fila discontinua de bloques de pedra para facilitar o cruce de peatons, persoas, cando estas se inundaban a causa de chuvias que además dificultaban a conducción.
Con respecto a !., algunha outra consecuencia -non mencionada no artigo, senón deducida por ti-?
ResponderEliminarQue tiñan que ir con máis coidado?
ResponderEliminarOutra...
EliminarHola,soy Jésica Cabrera García de 3. ENIGMA:1)El volumen de tráfico en las ciudades romanas era tan grande que hubo que establecer una ley que prohibía a los carros con mercancías circular por las calles de Roma durante las diez horas desde el amanecer hasta la puesta de sol,de forma que por las calles de la capital los carros sólo podían circular de noche en lo que sin duda fue un temprano ejemplo de medidas para controlar la congestión del tráfico urbano y buscar una solución a los atascos. 2)Los romanos inventaron efectivamente los pasos de cebra,y no solo eso sino también los badenes.En las ciudades romanas,a cada cierto trecho la calzada estaba atravesada por una hilera discontinua de bloques de piedra para facilitar el cruce de peatones,cuando estas se inundaban a causa de lluvias que además dificultaban la conducción.También hacían las funciones de badenes para evitar que carros y carruajes alcanzasen demasiada velocidad.Estas hileras de piedras obligaban a los carros a ir despacio para que las ruedas pudieran pasar entre piedra y piedra.Es por eso que las rayas de nuestros pasos de cebra y badenes,recuerdan a estas hileras de piedra que se colocaban paralelamente una junta a la otra.
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